ماه من سلام؟

ماه من سلام؟

فاطمه جان ؟ تمام شعرهای عاشقانه جهان شبیه تواند! تو اما،پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید . . .
ماه من سلام؟

ماه من سلام؟

فاطمه جان ؟ تمام شعرهای عاشقانه جهان شبیه تواند! تو اما،پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید . . .

بهترین ترانه .......

بهترین ترانه رو من از چشمای تو می سازم ...

                                                 تو قمار زندگی مون تو نباشی من می بازم...

           اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام ...

                                                   بی خیال غصه و غم بی خیال نور فردا ...

 

                  دوستت دارم ...         

                                                 توی دنیا تو رو دارم ...

 

                مثل آسمون که تنها امیدش چند تا ستارست ...

                                              دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوبارست ...

                  اثر انگشت تو یعنی قصه خوب نوازش ...

                                                هر نگاه عاشق تو غزل آبی خو اهش ...

                    جاده های مهربونی می گذره از تو نگاهت  ...

                                                   روشن شبهای تارم با خیال روی ماهت ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد