ماه من سلام؟

ماه من سلام؟

فاطمه جان ؟ تمام شعرهای عاشقانه جهان شبیه تواند! تو اما،پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید . . .
ماه من سلام؟

ماه من سلام؟

فاطمه جان ؟ تمام شعرهای عاشقانه جهان شبیه تواند! تو اما،پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید . . .

جزتو.....


(جزتو کی میتونه عزیز من باشه؟کی میتونه عزیز من باشه؟کی میتونه عزیز من باشه؟)

جزتو کی میتونه عزیز من باشه؟

کی میتونه تو قلب من جاشه؟

مگه میشه مثل تو پیداشه؟!

همه چیزم وای عزیزم

جزمن کی واسه دیدن تو حریسه؟

اسمتو رو قلبش مینویسه؟

گونه هاش از ندیدنت خیسه؟

همه چیزم وای عزیزم

تونباشی بی قرارم بد میبینم بد میارم

بی تو منننننن حس ندارم سربزیرم

گوشه گیرم کاش بمیرم بی تو من

همه چیزم آی عزیزم همه چیزم

واسه ما دوتا کی بهترازما

از همین امروز تا آخر دنیا

واسه ما دوتا کی بهترازما

از همین امروز تا آخر دنیا

همه چیزم آی عزیزم همه چیزم آآآآآی عزیزم

جزتو کی میتونه عزیز من باشه؟

کی میتونه تو قلب من جاشه؟

مگه میشه مثل تو پیداشه؟!

همه چیزم وای عزیزم

جزمن کی واسه دیدن تو حریسه؟

اسمتو رو قلبش مینویسه؟

گونه هاش از ندیدنت خیسه؟

همه چیزم وای عزیزم

تونباشی بی قرارم بد میبینم بد میارم

بی تو من حس ندارم سربزیرم

گوشه گیرم کاش بمیرم بی تو من

همه چیزم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد