ماه من سلام؟

ماه من سلام؟

فاطمه جان ؟ تمام شعرهای عاشقانه جهان شبیه تواند! تو اما،پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید . . .
ماه من سلام؟

ماه من سلام؟

فاطمه جان ؟ تمام شعرهای عاشقانه جهان شبیه تواند! تو اما،پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید . . .

عطر عاشقی


کنار سیب و رازقی * نشسته عطر عاشقی * من از تبار خستگی * بی خبر از دلبستگی * عاشقم * ابر شدم صدا شدی * شاه شدم گدا شدی * شعر شدم قلم شدی * عشق شدم تو غم شدی * لیلای من دریای من * آسوده در رویای من * این لحظه در هوای تو * گمشده در صدای تو * من عاشقم مجنون تو * گمگشته در بارون تو * مجنون لیلی بی خبر * در کوچه های در به در * مست و پریشون و خراب * هر آرزو نقش بر آب * شاید که روزی عاقبت * آروم بگیرد در دلت * کنار هر ستاره ای * نشسته ابر پاره ای * من از تبار سادگی * بی خبر از دلدادگی * عاشقم * ماه شدم ابر شدی * اشک شدم صبر شدی * برف شدم آب شدی * قصه شدم خواب شدی * لیلای من دریای من * آسوده در رویای من * این لحظه در هوای تو * گمشده در صدای تو * من عاشقم * مجنون تو * گمگشته در بارون تو * مجنون لیلی بی خبر * در کوچه های در به در * مست و پریشون و خراب * هر آرزو نقش بر آب * شاید که روزی عاقبت * آروم بگیرد در دلت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد